sofia gästbloggar

Godmorgon!

jag och linda sitter på digitalbild lektionen nu men vi gör inte riktigt det vi ska! vi lyssnar på låtar från alanya och kollar resor :) vi vill tillbaka nu !
men man får väl vara lite glad iallafall, det är ju fredag. Vi slutar våran lektion klockan tolv och då ska vi lyssna på när några från 'studenfest' ska prata och försöka övertyga oss om att välja dem, sedan ska vi äta en god lunch och kolla i skrapan. Det är så vi får sysselsätta oss på fredagar när vi har 3 timmars håltimme!

jag är så otroligt dålig på att skriva i bloggar, jag vet! men en sak är jag grym på och det är att kolla på Paradise hotel Danmark, jag börjar bli psykisk sjuk! jag drömmer om PH och jag tror att jag är med i PH, igår när det kom två olika företag till våran klass och skulle prata om studenten, kändes det som att jag var med i en parcermoni och skulle välja ena och skicka hem den andra. jag borde söka hjälp! men linda och malin är inte mycket bättre så jag har några på min sida haha!

jag kanske gästbloggar någon mer gång men nu har jag inget mer att skriva. Hejdå!




You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0