Savior of the day

Idag har jag bara legat på soffan och degat med min hund. Min söta lilla vovve. 
Jag var på väg till skolan, duktig tjej, men så ringde min syster mig och sa att jag var tvungen att åka hem för att Isa (min hund) fått ett epilepsianfall. Hon har fått det förut och det är inte kul alltså. Det som händer är att hon får typ fnatt och bajsar/kissar/kräks överallt och springer omkring sen lägger hon sig på golvet och skakar jätte mycket och tuggar fradga och blir helt borta. Skit läskigt. Men i alla fall så fick hon det imorse och det var bara min mormor hemma hos oss och hon visste inte vad hon skulle göra. Så jag, räddaren i nöden, åkte hem. Varför min mormor var här är för att hon skulle passa Isa idag för mina föräldrar åkte till Cypern och ingen av mig och Amanda kunde rasta henne på dagen. 
Nu har min ipod laddat klart och jag ska ut på promenad. Hare gött. love. 
Skulle ju inte sitta fel att vara där just nu...

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0