För cool för dig

Whats up med vädret liksom? haha knas.
Jag har inte skrivit här på nån dag, det har varit prov och skit i planeringen istället.
men nu är det över!!
Va med Sofia som skulle klippa sig idag, och in kommer Mona Salin, hur ofta händer de liksom? Och igår såg vi Kissie jamenar hallå hur coola får vi bli?? Jag vet att alla vill va som oss men snälla lämna lite utrymme. haha

Imorgon ska jag shoppa med Sandra, galet taggad. Här ska införskaffas nya frächa kläder, det tycker vi om! Fredags kvällen är inte planerad så jag är öppen för förslag :) hihi


You've got something to say?
Postat av: Felicia

Lindaaaaa följ med hem till Elias och kröka! <3

2010-09-16 @ 19:56:00
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0