Drömland

Jag minns min dröm.
Olivia och Jag var i Uppsala men det såg inte ut som i Uppsala. Där var alla våra vänner och inne på donken mötte vi Felicia som åt en hamburgare och Hugo som låg ner på golvet och chilla typ. Vi träffa massor i en park och sen skulle alla dra vidare till något dansställe, jag och olivia gick vid något vatten när det fanns träd och sen såg vi en reklam skyllt där det va blåbär på och den va Olivia tvungen att ta kort med, sen skulle vi gå vidare till den där dansgrejen där alla andra va men så vaknar jag upp nästa morgon i en säng, som om jag hade fått minnesluckor resten av kvällen och jag tycket det va himla skumt eftersom att jag inte va speciellt full kvällen innan så jag undrade vad som hade hänt... I lägenheten som jag vaknade i som även var där jag bode var mamma och en tjej som gick i min skola förra året, hon försökte övertala min mamma att jag skulle följa med till Arvika i sommar med henne och Cecilia och deras vänner. Men mamma tyckte inte de. Hon tyckte att vi skulle beställa ambulanser som kunde skjutsa hem oss varje kväll till vårat tält,  vi tycket de va en dum idé för att vi kunde ju lika gärna gå hem. Och så blev det bråk och mamma ringde ambulansen och frågade om de va möjligt att beställa en sån varje kväll. sen minns jag inte mer. Haha.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0