Det sjukaste

Jag vaknade idag, kände att något inte stämmde.. kände efter i munnen och upptäckte att min natttandställnig som jag måste ha på mig varje natt nu efter jag tagit bort min jävla räls.. iaf att den inte va kvar i munnen. Jag tänkte vafan?? Jag var verkligen hundra på att jag hade satt in den igår och så tittar jag på bordet bredvid sängen och där ligger den.. himla skumt. Jag har alltså tagut ut den i sömnen..hahaha asså det sjukaste!


TANDSTÄLLNING

UTAN TANDSTÄLLNING

Felicia, när du får ut din blir det fest!!!! :D

You've got something to say?
Postat av: Felicia

Kan du hoppa upp och sätta dig på!

2010-09-05 @ 10:30:57
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0