A-W-E-S-O-M-E

Jag låter rubriken tala för sig själv. Gårkvällen var nice majs! Helt jävla crazy! Och idag mår nog alla som de förtjänar... Igår åt vi bland annat gratis pannkaka, dansade på en gräsplätt till en kyrko-Dj, var på mini konsert och röjjde gärnet, satt och drack på en brygga, var på krogen, letade efter daniel som försvann, calle badade näck i dammen i stadsparken, somliga plankade in på 25års stället och blev utslängda, strosade runt på gatorna i Uppsala och vi han också med att spela lite pingis. Nej detta var då en rolig kväll i Uppsala må jag säga. Tycker synd om alla som inte ville följa med. Tråkmånsar. Men tack till alla som var med och gjorde kvällen grym.
Jag kom precis hem och ska om en halvtimme dra till simhallen och vara tränare. Får se hur det går. Efter blir det tacos med min älskade och min familj. Puss på alla. love. 
En liten söt bild från förra året, Jonte Alex Jag och Felicia!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0