Tummen upp för mig

Tjenixen på er!
Idag har det gått  bra! Jag totalt ägde bakom seketariatet i simhallen idag. Eller efter en stund iaf. Men sen gick jag inte att stoppa! Anna var också bra, vi två kan bli ett bra team! Ohyes!!
Nu väntar jag på maten. Vi ska tydligen steka vårt kätt på ett sån där varm platta man ställer på borden, kan bli kul.
Sen ska jag fixa mig till fest fin och sen blir det fest. Mot Älvsjö och vidare. Förhoppningsvis till dimman!!
Ska möta upp Sofia vid nio i medis och sen hoppas jag att olivia kommer så fort som möjligt. Det blir grymt! :D

Dessa party bruttor ska jag träffa ikväll!
Sorry tjejer men det finns ingen icke dräggig blild på oss.. hahahaha

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0