Sådär jaa

Hej jag lever, kanske är skönt att veta. Jag har väckt mitt internet till liv igen, tillbaka från det döda. Har hört att det är släckt med Jesus, cool va?
Måste berätta om min dag, Sov i soffan inatt eftersom att igår kväll när jag ska gå och lägga mig så kryper det till min fasan FYRA myror i min säng. Jag tänker Fuck no jag tänker inte sova här inatt, myrorna kommer invadera mig så jag bäddar upp i soffan. Ytterst mysigt!
Sen vaknar jag halv sex och åker och tränar, galet duktig. Sen är det praktik och det va piss mycket att göra men jag va grym. Min lärare var även och hälsade på. Sen gott folk åker jag och tränar igen. Tänka sig så duktiga jag har varit idag! Tummen upp för mig, de säger gud. Mitt internets släcktings far!
Jahopp jag lovar att skriva mer. vare sig ni vill det eller ej. mohahhaha!


Slänger in en bild på mig från förra året när jag var i Israel iaf ni glömt hur jag ser ut ;)


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0