Muffins

Kul att min datorn är sisådär segast i världen, iaf i Sverige just nu. Tog ca en halvtimme att starta upp den. kul.
Sista dagen på praktiken idag, kändes lite sorligt måste jag säga.. att gå därifrån och inse att man inte kommer komma tillbaka av samma orsak. Praktiken var jobbig men kul, knasigt sköna människor man jobbade med
Shoppade lite kläder med Sandra och sen drog vi till Globen och donken och träffade Felicia och Sofia! Kom hem och hörde bara kaos. Sju ungar som sjunger singstar som INTE kan sjunga och som INTE kan texten. kul. nja!
Nu väntar jag på att idol ska börja igen sen ska jag såsmåningom röra mig möt sängen för att sova för imorgon är det tävling. Jag säger som mattias, Det ska bli mycket intressant hur det går hahahaha. Han menar alltså att det kommer gå åt helvete.
Den som lever få se.
tja

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0