Kladdkaksbak

Idag bakade jag kladdkaka. Jag är kladdkaksexpert numero uno! Allt gick awesome och jag satt och väntade och väntade på att den skulle bli klar så jag kunde få äta lite. Men 5 minuter innan jag skulle ta ut den och få smaka på min delikata kaka tror ni inte att jag fastnar i en jävla film och glömmer bort att plocka ut den??? Typ en halvtimme senare kommer jag på att fan vad de luktar konstigt, vart har min goda baklukt tagit vägen? Nej men oj kakan är ju i ugnen.. Den vart ju typ, svart. Nice!!! Plockade ut den och satte mig framför filmen igen och tjurade. Fortfarande sur, jävla kladdkaka...

Jag har just ägnat de senaste timmarna med att städa mina byrålådor. Eller 2 av dom heheh. Det tog ungefär 2/3 timmar... Mycket skit. Aja nu ska jag bada. Seee ya!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0