Hjärtegull

Kan någonting roligt hända eller? Orkar inte att jag inte orkar följa med Lukas och alla boysen ut på krogen ikväll för att fira Niklas (och lite Lukas). Och orkar inte att jag måste spara alla mina pengar. Och jag orkar inte att jag har dö tråkigt just nu. Jag behöver någonting roligt. Jag behöver Sandis. Hon kan det där med att liva upp en. Om man typ har sin värsta dag i sitt liv så så fort man träffar henne blir man genast så glad att man inte vet vad man ska göra. Man skulle typ kunna döda någon och fortfarande var lika happy som innan. Hon är så jävla störd. Älskar henne. Puss på dig Pandis. Pannkakor snart eller?
Åh mina damer och herrar, här har ni henne. Sandis! Enjoy.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0