Hej hej söndag

Hej majsar. Har just skrivit klart en intresseanmälan till Hemavan. Hur nice? AS NICE! Ni som inte fattar vad jag babblar om, sucks tooo be yooou.
Gårkvällen var väl.. skoj. Somliga fick i sig lite för mycket och somliga för lite. Jag, jag var helt lagom perfa.
För tillfället då. Jag har ont i huvudet, som vaniligt, och är dö törstig. Känns lite som att jag har varit i öknen i några dagar utan vatten. Så törstig.
Två bilder från igår som jag klickade med Lindas mobil.
Jag och bestisfestis
Här är Sandis, lika snygg som vanligt!

You've got something to say?
Postat av: Sandis

det var skitkul att träffa er :) PUSS

2010-10-17 @ 14:23:15
URL: http://pandisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0