Godis är gott

Halloj alla glada och mindre glada människor!
Min dag idag har varit tuff som fan mycket sliit och släng men jag blåste upp ballonger och de va kul :D hihiihi!
Kom hem för ett tag sen och mamma hade köpt en sak att ha under datorn så det är majs!
Min mammas kompis från Kalskrona som ligger i BELEKINGE och inte SKÅNE är här idag, det är trevligt och vi kommer få god mat! Vet igentligen inte vad jag skriver menmen vad gör de om hundra år.. haha

Vet inte riktigt vad som händer ikväll va. Har inga pengar och ingen alkohol, hur ska detta gååå? hahaha
Imorgon ska jag hjälpa till i simhallen. Det är jag som kommer ansvara för så att inte tävlingen går åt skogen..hahaha ojojojoj hur ska detta går då undrar ni? jaduuu det har jag ingen aning om...


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0