God morgon allesammans

Nu har jag ätit frulle och är redo för praktiken. Jag är duktig idag för jag har både hunnit med att duscha äta och smika mig, det har jag inte gjort någon annan morgon..haha.
Jag vill bara att denna vecka ska ta slut, jag orkar inte mer! Helt seriöst slut och deprimerad. Har insett att sommaren inte kommer komma tillbaka och att man inte kan vrida tillbaka tiden. Att man blir bara blekare och blekare. Majs jag vill inte! Fan va surt!! aa och sen nästa sommar då.. vad ska jag göra när den tar slut?? ska jag hålla på att jobba och va svintrött heeela tiden? eller kommer jag vara arbetslös? FAN så jobbigt!


Det här skulle inte sitta så fel nu.. Israel för ett år sen. Skulle vara ganska passande iår också!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0