En katt attakerar

hej hej hopp hallåååååå!
Tänkte skriva lite här dåra, för det är väl de som är meningen med en blogg? Jo jag tror jag har fattat det rätt!
Men katten min, Skrållan, vill vara med på ett hörn. Haha hoppar upp och typ anfaller datorn eller nåt sådant dumt. Är lite små trött idag men kan inte sova mer, håller på att göra små mina pizzor där nere till frulle. Grymt juuh! Idag är hela huset tomt vilket är galet skönt! Efter frukosten ska jag träffa två små turturduvor, dem ska till Liljeholmen och jag vill följa med!

Kvällens planer är inte densamma som igår vilket suuuger snapel. Jag gillar det inte och det ser ut som om det inte blir någon fest här. ÄCKEL PAPPA! jaja. Kvällen ska nog bli roolig ändå även fast jag inte får träffa alla. Tack pappa.

Nu måste jag gå och släppa ut Skrållan annars blir jag snart hörselskadad! PUSSÅHEJ!



Jag och min pojkvän <3

You've got something to say?
Postat av: Felicia

"Jag och min pojkvän" hahahahaha! Du är så rolig Linda!



En fet jävla bajshög på Håkan.

2010-10-09 @ 22:27:24
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0