an eye for an eye

Godkväll kära fans. Ska strax gå och lägga mig. Efter en dag med 12 timmars arbete är det ganska välbehöft (stavning??) The kids på Hagaskolan ba älskar mig. Hehe. Vem gör inte liksom? Nej men jag älskar mina små kids där och det kommer bli ett sorgligt avsked på fredag. Cryyyy. Ska i alla fall åka dit och hälsa på!
Imorgon ska jag göra min uppgift vi ska ha gjort på praktiken. Två dagar innan den är slut. Way to go Olivia. Har varit där i fem veckor liksom. Haha men vem orkar lägga energi på sånt trams? Inte jag i alla fall. Jag vill leka förbövelen! Nu visades Lidl's reklam för coca-cola. Jag blev så tröstig. Skojar inte. Känns som att jag ska torka ut, om jag inte får min cola.... Come to me! Nej nu har jag inte tid längre, ska jag leta efter nått att dricka. Nighty.
älskar den tatueringen. skulle vilja ha den. prick den. åh.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0