4 månader

Äntligen har Shaky börjat uppdatera lite. Kände mig lite ensam och övergiven ett tag... Och idag är jag hemma igen. Mitt huvud dödade mig imorse så orkade inte gå till praktiken. Skrikiga barn och huvudvärk går inte riktigt ihop.

Jag måste bara säga att jag håller med Linda några inlägg ner. Vart fan är all action i mitt/våra liv just nu? Kan det hända någonting annorlunda snart? Det känns som att livet bara rullar på likadant hela tiden. Enough säger jag. Dags att hitta på nått kul och oplanerat. Spontanitet är vad det handlar om. Spontanitet.
Idag har jag varit tillsammans med Lukas i 4 månader. Hihi. Älskling. Du är underbar.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0