Vovve

Hola amigos. Sitter här med Isaflisa i köketoch har just käkat. Imorse blev jag väckt av att Lukas pappa, hans fru och Lukas lillasyster plingade på dörren så där vid halv tio. Nice. Vi har fixat i lägenheten hela dagen så nu är den fin. Eller i alla fall finare än innan. I förrgår var jag på maskerad hos Sandis. Det var skoj. Dock vart det lite strul när vi var tvungna att ringa ambulans och så men det var skoj ändå. Orutinerade människor säger jag bara...

Idag vid 5 (?) ska jag träffa min kära wifey och vi ska kolla på Daniel Adams-Ray (eller hur sjutton han nu stavas). Han ska ha spelning någonstans. Man får hoppas att det är bra. Har aldrig hört en låt av honom. Förutom när han sjöng i Snook det vill säga. Nu ska jag gå och ta en liten power-nap en stund med Isa. Godnatt!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0