Super fredag imorgon

Jag är nästan klar med min uppgift nu, jojo. Men ni får inte tro att jag suttit sen jag skrev nyss, jag har ätit också.
Behövde inte beställa några foton, utan de kom hem i brevlådan idag, tänka sig. Veckert vet jag inte om jag blev, men det går väl an!

Fasiken imorgon är det fredag. Super fredag! Det blir utgång med favorit brudarna från klassen. Efter skolan åker jag hem och duschar sen dirren till Malin för tillfixning och förkrök för heela slanten. Var inte med förra onsdagen när de partaya så nu jävlar!!
På lördag har jag ingen plan än så länge men på söndag fyller morfar 75 så jag ska hem till Han och Mormor och hjälpa till när dem har öppet hus. Mys.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0