Vaken om natten och drömmer på dagen

Mitt huvud sprängs. Jobbet dödar mig. Skolan dödar mig. 3 dagen jag är där på 6 veckor och jag vill bara bort. Sitter i skrivande stund och gör min teckenspråksläxa. O.r.k.a.r. i.n.t.e. Ska egentligen skriva en analys på novellen "Mannen i båten" (?) men jag orkar inte. Kommer inte ens ihåg om jag redan skrivit den. Men jag antar att jag inte gjort det. Brukar inte skriva arbeten så... Jag ska också läsa i min bok som vi fick på svenskan igår. Jag har redan läst en tredjedel men känner att det är lika bra att läsa ut den direkt. Okej jag vet att ni typ tänker "WHO FUCKING CARES?!?!?!?" men ibland måste man skriva tråkiga inlägg. Okej bra.
Idag när jag kom hem såg jag ett klipp på facebook som Fellan lagt upp på Shaky. Alltså det var dagens roligaste. Dog lite. Så jävla underbar brud den där rumpskakaren. Linda Olsson.
Imorgon hade jag tänkt springa förbi min praktik. Trodde jag. Men ikke för jag ska gå i skolan till halv 6 imorgon. Lord. Hade totalt glömt bort det. Den som gjorde mitt schema borde.... Dö. Eller nej. Det var Gunnar som gjorde mitt schema och han är typ bäääästa läraren. Men han suger på att göra schema. Dum-Gunnar. Fast nej, han är snäll.
Hoppas alla ni majsisar mår underbart och att era liv leker. Godnatt, majs.
Juste måste ju gratulera min fina vän Mathilda på hennes birthday! GRATTIS SNYGGMAJS! Miss you. Puss!

Skulle inte sitta fel att vara där just nu...

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0