sov gott

Oj va grym jag har varit nu. Plugget är klart! ohyes!

På cafe 60 var det mysigt, Jag, Mathilda, Felicia, Ellen och Klara satt och chillade där i några timmar och pratade om tjejsaker. mysmys. Tack för tet Ellen <3

Imorgon fyller pappasen år, vilket betyder att jag måste fixa mig mycket snabbare än vanligt vilket jag inte kommer att orka, känner redan nu att morgondagen kommer bli segt trött. Men förhoppningsvis blir det tårta!
aa och påtal om lite sömn så väcktes jag imorse av att hela familjen skulle montera upp saras garderob i rummet bredvid, så man hörde skrik, hammarslag och jag vet inte vad. Kul sådär på en söndags morgon är man bara vill sova sova sova. Försökte somna om några gånger men lyckades inte så jätte bra..
Såå aa nu ska jag fanimig sova. Som aldrig förr tills klockan ringer. Tjugo i åtta i skanstull, åh vad jag älskar tidiga veckor <3


Två söta brudar för sisådär ett år sen.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0