Olivia in tha telefon

Har pratat med olivia ett tag nu, hon är god hon. Vi har pratat om diverse grejer som behövdes talas om men nu är det tyst. hihihi!
Men nu blev jag av med henne, åh så skönt hahaha. mitt öra värker typ.
Idag efter skolan var vi i sältjoo- boo och lämna in våra linnen som ska tryckas. Och tryck killen förstod oss verkligen allt blev perfekt! ååh jag längtar tills de blir färdiga!!
haha sara och hennes vän sitter och kollar på Bert och jag hör hur han pratar, de är väl för bra! :)

Mina planer för ikväll var att festa sönder hos Sofia men så blir inte fallet. Hon ställde in allt. Ja som hade taggat till tusen menmen sånt är tidligen livet. Så ikväll blir det nog en tråkkväll framför Idol men vad gör inte de? Mer taggad inför imorgon!! Sånt gillar vi!


PARTY!

Fest på Pommac! De de är grejer de!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0