Nagellack

Jag är trött. Ska snart sova. Ska sätta på Daniel Adams-Rays nya platta som jag köpte på hans spelning. Sen kommer den gå på repeat hela natten. Majs nice.
Jag har just fixat mina naglar. Äntligen. Det är lite som terapi för mig. Mår mycket bättre när jag har målat naglarna. Och älskar att måla naglarna. Ibland brukar jag tvinga min syster att jag ska få måla hennes naglar. Hon brukar inte vilja ha nagellack. Kommer aldrig förstå varför. Var också just tvungen att söka på nagellack på google för att se hur det stavades, visade sig att jag stavat fel. Som vanligt...
Hatar att jag inte får ha nagellack på jobbet. Men jag brukar ha det ändå. Livin on the wild side of life.
Ikväll ska jag sova själv. Skönt men ändå inte. Vill sova med min älskling (tänkte först skriva min man, men hatar när folk skriver så, typ "jag och min man.." "min man" blabla. ni fattar. han är inte min man. vi är inte gifta. man kan skriva så om man är gifta. inte annars. så var tvungen att ta bort det). Det där blev typ världens längsta parantes. Men jaja.
Och på tala om majs så vill jag se Sagan om ringen. Typ, nu. Får bli imorgon. Eller någon annan dag. Godnatt lovers.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0