Mini me

Oj så gammal bild på mig. Heheh. This is me när jag var i italien med Sandra.
Just nu sitter jag och pluggar. Engelska. Brukade tycka att engelska var i alla fall lite roligt, men nu... Vi har en gammal gubbe, Sune, som lärare och han är s.ä.m.s.t. Han kallar sig själv för Zunrice... Det måste väl ändå säga sig självt?
Lukas ligger här bredvid mig och tittar på tv och det är ju lite distraherande menmen. What to do what to do. Imorgon går jag i skolan från 08.00-16.00 sen blir det jobb 17.00-20.00. Suck. Lång dag alltså.
Nu ska jag fortsätta. HA DE!

You've got something to say?
Postat av: gulistan

Vi börjar 8:30 :) glööm inte :D

2010-11-16 @ 22:05:36
URL: http://gulistaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0