Lill-lördag

Hej hopp!
Sitter och fryser i min säng. lagom taggad på livet. Skulle velat följt med Soffan och Mallan till café opra ikväll men så blev inte mina planer. Trist det där.
Men i helgen ska jag ut. Iaf. Men jag tävlar så det blir min belöning på lördag efter tävlingen :D
På fredag ska jag fira Sofia som fyller 18!! jädrar alltså! Men det blir en ytterst ytterst tidig kväll för mig, men jag joppas att det inte blir det för sofia! Annars så kommer vi röja sönder på lördag!!

Igår så hade jag det trevligt med ett par favoriter, Felicia och Sandra! Gissa vad vi gjorde? Vi kolla på Idol 2005. Det hade ni aldrig gissat på va?? Sen sov jag där och det va mys. Idag var också felcia och kollade på Harry Potter, fyfan säger jag bara, VILL OCKSÅ! Jag kommer inte gå in på bloggen och kolla om hon skrivit något om filmen, kommer inte palla det. äh fyfan. nej inte alls avudsjuk..


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0