hej, hej på dig!

mmm då var det en ny dag och nya tag!
Genom fönstret ser jag solen och jag bara önskar att det vore julafton eller sommar. Det finns inga ord hur mycket jag längtar till värme. det är inte okej!
Men istället blir det bara kallare och kallare, meeeeeeeeeeeen ju mer tiden går ju snabbare blir det sommar wihooo! Fast ändå vill jag inte att det ska gå så fort.. när det väl är sommar då är det studenten och good bye till skolan och allt.. och vad ska jag göra då?? majs!

än så länge kan jag längta ! Först till jul sen till nyår sen till skivan och seeeeen till studenten! TAGGA!! hahaha!! :D

15 december är det julmarknad i skolan, då säljer vi våra linnen. KOM DÅ!


Mina majsbollar!
Olivia du är saknad <3

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0