En klassiker

Mitt huvud gör ont. riktigt ont. Har känt den känslan hela dagen och det är inte kul, känner mig hängig. Därför blev det ingen träning. Hatar när det blir så.
Snart ska jag ta en dusch. Och så ska jag sova tidigt.
Det va roligt att träffa alla i klassen igen. Vissa mer än andra. Mycket som har hänt må jag säga. hohoho. Efter skolan åkte vi in till stan för att göra något roligt men hittade ingenting som fick oss att ha kul. Sen åkte jag hem och däcka. Fick även denna måndag pannkakor, lite flashbacks från förra måndagen då vi åt de med...och vissa vet ju hur den kvällen sluta..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag slutar här.






You've got something to say?
Postat av: F

hahahaha fina bilder! :D Hoppas du gillar videon på facebook <3

2010-11-09 @ 16:48:31
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0