WIOOOWIIIOOO

Usch vad jag är trött! Efter att jag jobbet så åkte jag hem och käkade och duschade sen tog jag bussen till lilla Lukas. Vi har suttit och spelat robot unicorn attack, och jag slog hans rekord. Så han vart inte så glad, hehe. Sen vart det vidare till statoli ddär vi träffade älsklings Andreas och hans kompisar, as fulla haha. Anderas har fyllde år idag och har blivit vuxen så han skulle köpa 3,5or. Gick ju sisådär när hans pengar på kortet va slut haha.
Nu sitter jag här hemma hos Lukas igen, ensam... Lunkas har sprungit iväg för att möta Calle. När dom kommer tillbaka blir det film. Saknar min pluttis Linda här!

Jaja det var allt för mig, ha en bra kväll! Ciao


You've got something to say?
Postat av: linda

vi får våldgästahos Lukas nästa helg eller nåååågot? :)

2010-05-14 @ 11:48:58
URL: http://lindazetterman.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

jaa men det är väl självklart ;) nästa helg! :D haha

2010-05-14 @ 12:25:04
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0