Vänta, vad skulle vi göra?

Mycket jag och Amanda hänger med på våran svenska genomgång om 1700-talet måste jag säga. Usch det går bara inte att orka lyssna på henne i mer än typ 2 minuter när hon står där och bryter på polska och är världens jobbigaste med sina drastiska rörelser -.- suck asså.
Det ända som lyser upp min tillvaro just nu är att jag och gullie Linda ska på skiva imorgon och att jag ska träffa min älskade saknade vän Ida på fredag!
Och juste får inte glömma säga att Linda Östermaaaan hälsar till alla ni miljoner fans som läser denna blogg! ;D

You've got something to say?
Postat av: Amanda

hahahahahaha klart man inte hänger med när hon pratar. Som du säger man slutar lyssna efter 2 min :P haahahah vi är duktiga elever Olivia :D <3

2010-05-11 @ 22:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0