vad ska man säga?

okej lettsgooo, har några saker att säga!
Är så arg på en viss person just nu så jag vet inte vad, utan att nämna lågra namn säger jag bara, den jäveln förstörde min 18 fest redan för två månader sen, kan ju säga för er som inte vet att jag inte ens har haft min 18 fest än..

För det fösta
så är jag hemma från "goa" Göteborg, det va sjukt kul, hann med mycket, Liseberg, tävla, träffa göteborgs fjortisar, deras moppe gäng och tilloch med göteborgs tönt gäng, HA allt på samma kväll de ni!
För det andra så har jag prov imorgon och jag har väl pluggat lite men jag kan säga att jag inte ens har läst igenom allt! men jag orkar verkligen inte plugga, bläää!!
För det tredje så förstörde nyss mamma och pappa min födelsedagsfest! asså kan dem någonsin vara snälla mot mig? Jag hade tänkt att allt skulle bli perfekt! alldelses perfekt! men icke så nicke (håkan) nej för dem ska minnsannnnn komma hem på kvällen och förstöra min fest!! Inte coolt! det löser sig alltid..hoppashoppashoppas!
För det fjärde så hittade min syrra mina moppenycklar som har varit borta en tag nu och gissa vart dem var? dem var i utklädningslådan!!! :O Hur dem hamnade där har jag ingen aning om hahahaha!!

Nu ska jag faktiskt sova för jag skiter i det där jävla provet! Byyyyy!!!!

slänger in en bild från en annan gång jag hade fest, gryyym kväll för övrig information!

BARA 11 DAGAR KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR!


You've got something to say?
Postat av: Felicia

jag kan intyga om att det var en riktigt grym kväll/helg!!! SKIT PÅ DEN DÄR JÄVLA MORRIS!!!

det lööööser sig linda, din 18 fest kommer bli skitbra det vet jag! :)<3

2010-05-18 @ 00:02:26
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0