My feet hurts

Jobbade idag igen. Inte så awesome som att gå på bio. Snacka om att jag har ont i fötterna nu alltså.
Har just duschat och sitter nu i min säng och är för trött för att borsta tänderna. Den som vill får gärna komma och bära mig två meter till toan... Juste måste måla om mina naglar också. Rackarns bananer. 
Imorgon, eller aa om en timme om man tänker så, fyller min bästa vän Linda 'Shaky' Olsson 18 barre. Detta ska firas med dunder och brak hela helgen. All kärlek till henne hon är bäst!
Nej nu ska jag nog ta och dö lite. Hejdå

You've got something to say?
Postat av: din största beundrare<3333

majs

2010-05-28 @ 16:15:06
URL: http://theneontiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0