Ikväll ska det grillas!

Idag har jag var och och Felicia och glassade inne i stan, Vi köpte finafina saker till my big party! hahaha. Nu är jag hemma och snart ska jag väl börja fixa mig lite för ikväll blir det grillning i tanto med massa goa människor! ska bli trevligt!

Ska bertätta om min gårdag, för den va mysig! Det va ju väldigt fint väder så vi låg och sola på lunchen sen var det dags för idrott vid hammarybacken så vi tog båten över till hammary sjöstad, sen va det kajak som gällde, åh va kul det va så otroligt mysigt att bara va och paddla lite längst vattnet! Sen väntade Olivia till mig och det blev taco fredag :) Sen vidare ner till vattnet för att ha picknick!! Olivia och Jag är storsatsarna själva, tog med oss tusen filtar och kuddar med chirre, kladdkaka och godis det gjorde våran mysiga kväll. VI satt där tills det blev kallt och klockan var sisådär halv tolv då begav vi oss till Lucas där vi kollade på en otroligt tråkigt film sen åkte vi hem och jag somnade väl vid halv fem?

Här har ni några otroligt vackra bilder från gårdagen!

Mina brudar taggade för kajakig

Sofia!

Min och Olivias utsikt igår

Majset själv

hahahahahahahahaha kan bjuda på den! ;D


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0