Besta friendisar

HELLOOO!
Efersom att en viss liten person vid namn Lukas höll mig vaken till klockan 4 inatt så försov jag mig självklart imorse. Vaknade vid 11 så det vart bara att slänga på sig kläder och kladda på lite smink och springa till bussen. Tur för mig så bor jag inte så långt från varken skolan eller busshållplatsen för den delen.
Nu gott folk ska jag försöka plugga sociologi vilket inte kommer gå så väldans bra kan jag meddela.
Måste bara lägga till att jag har världens underbaraste vänner. Tack för att ni finns!
Här får ni lite söta bilder på oss genom åren.. hehe. Enjoy.

You've got something to say?
Postat av: Felicia

Åh gulligulli! Tack för att du finns du med! Du är allt bra :D<3 du kunde inte valt lite fulare bilder på mig eller? Folk blir ju avundsjuka :o

2010-05-10 @ 21:56:28
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0