sego

tja fan!
Gick upp kvart i sex, satte mig i bilen och fick skjuts till simhallen, simmade och sedan bar det av till Gamla stan där min klass vänta, vi gick till ett museum där vi arbetade i workshops, vår grupp hade om historian hur dem tog reda på att godis gör såatt man får hål i tenderna, fyfan va hemska folk va förr. Bara för att personerna "var mindre värda" enligt dem så skulle dem göra exprement på dem och det slutade med att de fick dra ut alla tänder och många dog... iaf vi skulle spela en teater och jag var en liten flicka med flätor och en sån där gul keps man fick när man skulle börja skolan, hahaha jag skulle stå och tjanta på min mamma att jag ville ha godis, hahahaha!!

Mötte upp fellan och soffan på skanstull så jag äntligen kunde få ge dem deras pengar! Fast nu är jag fattig igen.. haha komiskt för igår tyckte jag att jag va rik sen köpte jag smink och idag gav jag dem pengar också. Åt lunch med malin och Sofia och sen åkte jag hem och sov och shiiiit va tröött jag var, orkade typ inte gå hem från bussen. men nu är jag väl pigg och snart är det träning igen, wihooo!

Kan inte fatta att det är sommarlov snart! Galet taggad!

Hahahaha måste bara visa, är inte det här det fulaste ni sett? Satt uppe som en raklam skylt i Israel när jag var där och herregud så ful han är haha jag orkar inte!!!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0