Så var det så

Samuel och jag satt och drack vin och visade snygga människor för varandra på facebook igår när vi kom på att vi skulle ta årets första dopp! Sagt och gjort vi tog handdukar och drog till Rudan. Vattnet var svinkallt! Usch. Men vi gjorde det, vi tog årets första dopp. High five. Jag som aldrig brukar bada i Sverige. 
Vi träffade massa folk nere vid badet också, trevligt trevligt. Efter att vi badat så drog vi till Statoil för att köpa glass och öl. Sen chillade vi omkring och gjorde gatorna i handen farliga. Vid 1 kanske drog jag upp till Lukas och kollade klart på Drag me to hell. Mysig kväll.
Mamma och pappa kom och hämtade mig imorse klockan tio (!!!) för att vi skulle ut till Ösmo och fira min morfi som fyllde år igår. Fika och korv vart det. Nice. 
Nu ska jag ut och övningsköra. Måste ta det där nedrans kortet någon gång.
Cool kille. Orkar inte vända hihihi.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0