Packning på G

Sitter och tar det lungt en stund, fick ju som sagt fin besök imorse av Olivia, mycket trevligt och roligt gjorde liksom så att min dag blev liiite roligare! Kom till skolan och fick sluta tidigare, va i skolan i en timme kanske, hahaha väldigt skönt för då hann jag i tid till träningen där vi hade en jobbigt och rolig uppvärmning :) Och imorgon bär det av till Göteborg som sagt, ska bli trevligt! Taggar till nu som fan!! Ska ta och packa lite också men det är ju så jobbigt.. hehehe aja hoppas olivia får en rolig kväll med sina fina kläder, eftersom att kläderna är mina :D hihi

Jag och Linnea som också ska med till Göteborg, i Älvdalen i vintras haha de va skoj och kallt må jag säga!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0