Kräftis Jr.

tjabba tjena hallå jag säger så!
Idag va en bra dag ska ni veta! satt först och lyssnade på alla andra som gjorde svenska nationella tal, eftersom att jag redan gjort det, haha lite skönt när man ser alla andra dundernervösa och jag behöver inte göra ett skit! Sen väntade solen, jag malin och sofia satt/lång på en bänk i parken och hejade på fö ettorna hahaha det va skoj men jag tror de blev liiite nervösa för de gjorde väldigt många missar, men inte alla för några var karlakarlar som Malin uttryckte sig så fint!!
Köpte Thai och nu är jag kräftis jr igen..suck, eftersom att vi låg och stekte i solen ett bra tag på lunchen..Hahahaha!

När jag skulle hem från träningen ser jag att det står en flicka bland träden, det kan ju inte stämma tänkte jag och gick för att kolla då är det en skylt i form av en tjej som håller i en skylt där det står "Det är för trångt på dagis därför står jag här" haha det va lite kul tyckte jag och jag tog en bild men jag hittar inte sladden till datorn :/

Kräftis och Kräftis Jr. i sida bästa dagar!



You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0