joraaaaaa

Nej men tjenare! haha tänka sig att du läser detta, det var ju trevligt!
dagen har varit super må jag säga, älska vädret men vem gör inte de? har varit en otroligt chilldag men ändå har jag gjort ganska mycket! En redovisning, som jag för övrigt fick reda på att jag skulle ha idag, fick lite panik men lyckades fixa VG ändå! Åt lunch med sofia vid vattnet, galet majs! Sen var det provet, the prov! Trodde verkligen inte att jag skulle svara på en ända fråga meeen det va lättare än vad jag trodde, eller så är det jag som är smart, jaja det gick galant iaf! Sen åkte vi in till stan där vi satt ute i solen och tog en riktig lång fika och snacka om gamla goda tiden och att vi kommer få en galet bra sommar!
Vi hade klasskväll ikväll men den skippa vi! haha


Snacka med sandra i telen för en stund sen, hon är go hon och hon avslöjade lite hemligheter angående min födelsedag, gaah!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0