Idag ska det boxas

Nejmen hallåååå!
första gången jag får skriva då, tänte inte göra er besvikna genom att uppdatera förjävligt som vissa andra bloggare gör ibland.. Sååå har suttit framför tv och kollat på nåt helt meningslöst pogram, men vad gör man inte för att slippa plugga? Nu tänkte jag iaf sätta mig och göra klart min uppgift så jag kan känna mig stolt och sedan åka till träningen och ge gärnet! Vi ska boxas idag vilket jag är galet taggad på, få ut min ilska från igår, herregud så arg jag va. not ok! Fast jag hade ju en anledning så!
/ Nu var det Linda som skrev!
haha fan va gay det lät

Här har ni en "vacker" bild på mig också

You've got something to say?
Postat av: Felicia

Hahahaha älska bilden på dig! :D

2010-05-09 @ 21:42:08
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0