HEJOCHHÅ

Min födelsedag igår var awesome! PERFEKT!
Jag, Felicia, Sandra, Olivia, Cecilia och min familj fick och åt på kumla herrgård det va mysigt och gott! Sara kom och vi drog oss till medis för att först gå till Hellströms där vi mötte upp Jossan, stannade där en liten stund och drog sedan vidare till Grodan där vi blev infixade gratis tack vara min underbara vän Cecilia! Vi hade en grym kväll där och vi dansa som aldrig förr! drog mig hemmåt vid tre halv fyra och sov sött i min säng! Tejer detta måste vi göra om! yeah!

Väcktes av två underliga flickor, vid namn av Felicia och Sofia. idag har vi fixat allt som går att fixas för ikväll blir det party party som aldrig för ska ni veta kära fans!

NU SKA VI FIXA OSS OCH TAGGA TILL! PUSSFLUSS!





Fler bilder kommer när jag har tid

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0