GLEN

tjohejsan mina vänner! DÅ var jag hemma från Göteborg, skönt, har haft en riktigt smackadengare helg där må jag säga! Tävlingen gick inte så bra men det gick bra för alla och christoffer blev uttagen till lanslaget och ska åka till Norge och tävli i sommar med dem!! Grattis till honom. apropå Norge så har dem nationadag i dag, grattis igen!
Iaf i Göteborg gjorde vi mycket. Vi såg en person som var indentisk med Lollo, helt seriöst så himla lik det va typ läskigt..så vi kalla henne Lollo, haha! Tog inga bilder där för Malin har min kamera men OM Linnea lägger upp sina eller om jag får dem kanske jag kan vara snäll att visa dem..

Nu måste jag verkligen fixa mig för snart är det skoooola!

Hahaha och nu är det e-type på radion, hahahaha behöver ju inte berätta vad jag tänker när jag hör han! HAHAHA!!

You've got something to say?
Postat av: Felicia

smackadengare, hahahahahaha det är bara du som kommer upp med såna där ord, haha! Älskar det/dig!

2010-05-18 @ 00:03:14
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha ja jag älskar det ordet så jävla härligt! :D

Älskarrr!

2010-05-18 @ 17:21:57
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0