ÅGS

Mina damer och herrar, hjärtligt välkomna ska ni vara till dagens inlägg!
Ni ska bara veta hur galet taggad jag är tills i helgen, ÅGS! Det kommer bli såå bra! Lite nervös måste jag säga, har hört lite små ryckten om mina presenter. (inte vad jag ska få) men lite skratt hit och dit och folk som säger du kommer nog bli glad, mohahahaha! och jag skka ha kameran berädd!! Asså shiit!! Vet inte riktigt vad jag ska tycka eller tänka eller säga? haha

Imorgon ska jag på sex and the city2 filmen med Malin och Sofia! Ska bli roooligt som fan! Sen när jag somnar på kvällen kommer jag sen veckas av sång på morgonen! underbart!

VARNING FÖR FUL BILD!
Men jag va tvungen att lägga upp den, det va så länge sen och det här va på min födelsedag när jag fyllde 13 typ HAHAHA!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0