we no speak americano..

..klingar i mina örgon och har gjort det hela helgen!!
Då va det måndag igen, inte den bästa dagen på veckan direkt men det är början på en ny vacka och denna vecka kommer bli najs!
  • Idag skiter jag i skolan
  • imorgon är det vanligt dag, eller vanlig och vanlig aa den kommer nog bli ganska slapp
  • på onsdag är det klassens dag
  • på tordag är vi lediga för på tar dem studenten!!! Då ska jag shoppa med mormor sen ska jag på Linneas mottagning och kanske på slutskivan vi får seee
  • på fredag är det skolavslutning!! OM jag har  väntat!!
  • På lördag ska vi fira mig ännu en gång med släckten, yeee!
  • på söndag är det tävling!
Kan ju fan inte bli så mycket bättre? :)


För att Linnea tar studenten på tordag!!
Fyfan va hon är bra!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0