Torsdag

Lack jag blir, detta skulle publiceras igår dåra...

Nyvaken och ska strax dra till jobbet. Känns inte så jätte kul direkt. Klockan 6 ska klassen mötas och grilla och myspysa i Rudan, medan lilla jag ska servera burgare på donken... Trevligt, ska dit efter att jag jobbat klart i alla fall.
Efter avslutningsshowen som var idag gick jag, Lukas, Niklas, Linda och Calle till Pizza Hut för att grabbarna skulle käka. Jävla fettos asså. Träffade där min gamla jobbkompis Ismail som jag jobbade med på Pizza Hut i Medborgarplatsen för x antal år sedan. Han är en snäll prick.

Adios

Nu har jag precis vaknat och sitter hemma hos Lukas och väntar på honom och Niklas. Vi ska tydligen gå och käka. Efter det blir det jobb igen. Majsigt majsigt med cash som rullar in. Eller inte eftersom att min lön typ SUGER. Men men bättre än inget.

Imorgon tar de små pojkarna studenten och då blir det fullt ös medvetslös igen! Nice. Nu ska jag kila för nu kom dem små liven hit.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0