Leeeee för fan!

ojojojojojoooooooooj vilken dag, helt jävla slut!
Inne i stan kl tio för att shoppa med Mormor, det va mys och jag fick massor av fint! kusin Klara kom och vi åt lunch drog fort som fan till skolan där Linnea och alla treor tog studenten!! aaah fyfan vilken lycka, nästa år är det min tur!! Spontan som jag är hängde jag och sara med på hennes flak, gryyyyymt jävla kul! assååå kan ju inte vänta ett år tills det blir min tur, vill ha nunuununununuNU! men den som väntar på någon gått...
Fick skjuts hem i Linneas cab, fixade mig och drog till Linneas mottagnig där alla söta vänner från simningen var. Vi hade det väldigt roligt och trevligt med mycket skratt och god mat plus tårta! Det blev hemgång tidigt men man har ju skolavslutning imorgon som jag måste tagga till, till!!!! Awesome!

GRATTIS!

Söta

Sen badade vi

EnGlad student!

Två glada studenter

Jag va glad iaf ;)

lite bilden från min dag. :)

Imorgon blir det uttgång! yeah!!

 


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0