Slipped Away

Dagarna går så långsamt. De känns som om dom aldrig tar slut. Idag mötte jag Felicia, Sofia och Sophia för att gå på Theos minnesstund. Fyfan det var så hemskt, det vart så bekräftat att han inte kommer tillbaka. 
När vi kom dit kunde jag inte gå in, jag tog ett steg sen vart jag tvungen att gå ut igen. Klarade inte av det. Efter ett tag gick det i alla fall. 
Jag åt lunch med Felicia och Hugo efter minnesstunden och det var mysigt. Sen vart det till skolan igen för att träffa Linda, Niklas och Lukas. Linda och jag följde med grabbarna sen och kollade på deras korpen match. Duktiga killar haha.
Har suttit och lyssnat på en och samma låt om och om igen i flera dagar. Kommer nog göra det ett bra tag till. 
Nej nu ska jag kila, har fått besök. Ciao

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0