Tjoohejsaan!


Nu har jag precis städat mit rum, dukig tjej! Idag va inte så bra dag för jag va trött som fan! Tävlade och det gick skit, det är fan inte rättvist!
Imorgon är det träning vid 9.00-11.00 sen är det träning 16.30-18.30 igen...måste komma igång nu fan! Fast sen på tisdag har jag en ledig morgon, yeej! likaså på torsdag! så om någon vill leka med mig imorgon kväll eller på onsdag kväll går det jätte bra! För i helgen är jag upptagen och sen nästa vecka åker jag till Nyköping, fullbokad må jag verkligen säga! men om man vill bli bättre och bli bäst och vinna måste man kämpa och jag är långt ifrån bäst nu herregud!

I lördags va vi hos kusinerna, jag fick finfina saker och så massor av pengar till turkiet!! :D
Maten vi fick ja gudomlig! Dem hade anlitat kockar som dem kände så shiit maten var inte att leka med. Blev dock lite sent och det är därför jag är trött. Ska sova nu snart hade jag tänkt, kan ju behövas!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0