Skansen

Idag har jag och min söta klass varit på Skansen. Det va nice majs. 
Lindizen, jag och Gulli betalade de där 90 kronorna för att kunna gå in till lemurerna och ormarna och det. 
Och om det var värt. Det va fett värt.
Jag måste bara meddela att jag är stolt över min lilla Lindiz, mycket stolt. Hon gick och höll mig i handen och kollade på ormarna utan att börja gråta. Hon skakade dock som ett litet asplöv i vinden meeeen hon klarade det. Hör och häpna (!) hon till och med klappade lite på en orm med ena fingret! Duktigt må jag säga. 
Efter Skansen mötte vi upp Lukas och Niklas och hängde lite med dem. Trevligt. Nej nu hinner jag inte mer, måste springa till bussen! 
Ciao.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0