Om och om igen

Hemma igen efter en superlång promenad med Linda. 
Nu ska jag snart sova, eller i och för sig kommer jag inte somna på ett bra tag så får väl ligga och lyssna på musik tills tröttheten slår till. Jag hatar att sova ensam. Ska göra det ikväll för första gången på väldigt länge... Det är nog nu alla känslor kommer komma ut antar jag. Vill inte. Orkar inte. Godnatt.
I've had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why.
And I can't take it
It wasn't fake it
It happened you passed by
Now you're gone 
Now you're gone
There you go 
There you go
Somewhere I can't bring you back
Now you're gone
Now you're gone
There you go 
There you go
Somewhere you're not coming back

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0