I love dance

Galet bra skolavslutningsnatt måste jag bara säga! Hade en jääävligt bra kväll!
Efter skolavslutningen drog jag och Malin hem till Disa i klassen där vi började kröka, Åt pizza, ost, vindruvor och drack vin. spelade ölspelet och lekte jag har aldrig, Vid tio drog vi oss in mot Stureplan och mot Collage där vi stod på VIP listan till en 25 års fest. Vi satt inne i vippen och hade det galet najs!! hahaha stötte ihop med några rika gubbar som bjöd på massa champagne, hahaha in i dimman!
Vi dansade loss och stötte ihop med massa trevligt folk, bland annat Maggie från klassen och Kissie som vi hänge med ett tag, hahaha asså? Kissie, hahaha kompiskt!! Det visade sig att hon typ kände Måns i klassen som stod utanför för att vi sa att han skulle komma men stackarn kom inte in.. hahaha
Sen drog vi och blev uppraggade av några killar som vi tog en taxi med hem till en av dem, han bodde vid strandvägen och det va ett najs lägenhet. Vi fick ännu mer champagne och sen drog vi hem.. haha träffade lille Hugo på slussen på vägen hem, treeeevligt!
Grym kväll med andra ord!

 

 

Det va min kväll, ett ord. Awsome!

 

Nu bär det av till stora essigen för släcktfest!
Juste igår köpte mamma ny mobil till mig, asglaaa!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0